đŸ‘‰đŸ» Salgsbetingelser

Velkommen til Spirebarn! đŸŒ±

Nedenfor finner du vÄre salgsbetingelser. Disse gjelder for alle kjÞp i nettbutikken vÄr, og er i trÄd med anbefalinger fra Forbrukertilsynet

Betaling
Hos Spirebarn kan du betale med Visa, Apple Pay, Google Pay, Mastercard eller Klarna. 

Levering
Levering skjer nÄr du, eller en representant for deg, har mottatt pakken. Du fÄr e-post med sporingsnummer nÄr pakken sendes fra oss.

Mangel ved varen – kjþperens rettigheter og reklamasjonsfrist
Dersom det er en mangel ved varen, mÄ du gi oss beskjed innen rimelig tid etter at du oppdaget (eller burde ha oppdaget) feilen.

Du har alltid reklamert i tide dersom det skjer innen 2 mÄneder.

Reklamasjonsfristen er:

  • 2 Ă„r ved vanlige varer
  • 5 Ă„r hvis varen er ment Ă„ vare vesentlig lenger

Ved mangel kan du kreve:

  • Retting eller omlevering
  • Prisavslag
  • Heving av kjĂžpet (ved vesentlige mangler)
  • Erstatning

Reklamasjon sendes til: post@spirebarn.no

Vi anbefaler at du sender reklamasjoner skriftlig.

KonfliktlĂžsning
Ved eventuell tvist forsĂžker vi fĂžrst Ă„ lĂžse saken i minnelighet. Hvis vi ikke kommer til enighet, kan du kontakte:

📞 Forbrukertilsynet – tlf: 23 400 600

🌐 www.forbrukertilsynet.no

Bor du i et annet EU-land, kan du ogsÄ klage via Europa-Kommisjonens klageportal:

👉 http://ec.europa.eu/odr

📍 Spirebarn
Org.nr: 935 266 432 MVA
E-post: post@spirebarn.no